IT TAKES A BITCH TO KNOW A BITCH. BITCH

Hola amigos! Försöker ständigt påminna mig själv om att jag faktiskt hade lov för bara några dagar sen men jag kan inte neka att det är svårt att glömma av det. Fick tre uppgifter på mig bara sådär. Visst, någon är till fredag och en annan till om två veckor. Men känns inte värt att skjuta upp det... Jaaja, annars då? Ingenting händer just nu, igår umgicks jag några timmar med min bästa roobie, lite stan och lite prat.
Tjejen får en att må BRA! Fin egenskap. Anledningen till att jag sitter här och skriver är väl egentligen för att slippa Word-dokumentet för ett tag. Men, men... Samhällskunskap, Datorkunskap och Kreativt skrivande väntar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0